Om mig.



Jag bor just nu på södermalm i stockholm och har gjort det från och till senaste åren. Tycker om hela stockholm men södermalm har en egen plats i mitt hjärta.
Detta gör södermalm till mitt hem:

-Södermalm har många vackra parker och grönområden, känns aldrig som att jag kvävs av all betong

-Många mysiga cafer och små resturanger gör södermalm till en perfekt dejtingstadsdel

-Vackra hus och glada människor(oftast i alla fall)

-Jag kan cykla nästan överallt vilket gör mig glad!

-Varje dag upptäcker jag ett nytt vackert hus, en ny gata jag aldrig gått på förut, och ett nytt cafe med urgott gröntte(igår)

-Min familj bor även här vilket gör det ännu bättre. Att ha 10 min gångväg till sina föräldrar och sin bror utan att det känns som att man bor för nära är perfekt!

Mer om mig, jag älskar inredning och design och har valt att bloggen mest ska handla om detta och inte så mycket om mitt liv mm. Men vi får se kanske blir lite om det också. Jag brukar ha svårt att inte skriva om sådant som jag tänker på för stunden...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0